فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

 فن آوری ایمنی و اجتناب اجاره ماشین در انزلیاز سقوط یا اضافه بار اجاره خودرو گام به هر ماشین جدید، و یک میزبان از فن آوری در نوک انگشتان شما است. این بیش از حد حسی به نقطه اختلال بالقوه است. این امر حیرت انگیز است، دانستن اینکه برخی از این ویژگی ها برای جلوگیری از سقوط شما طراحی شده اند.
حفظ رانندگان امن است داده شده است. اما برای اپراتورهای ناوگان، هنگام بررسی گزینه های اجتناب از تصادف، واقعیت های اقتصادی باید وزن شوند. این گزینه ها اغلب در بسته ها بسته بندی می شوند و ارزان نیستند، با قیمت های ۱۰۰۰ دلار و یا بیشتر – و علامت سوال را به عنوان نگهداری آنها در فروش مجدد حمل می کنند. بنابراین اگر شما ۱۰ وسیله نقلیه جدید را خریداری می کنید، چگونه می توانید مورد اضافه کردن ۱۰،۰۰۰ دلار به بودجه ناوگان خود را اضافه کنید؟

 

گزینه های ایمنی اجاره ماشین در گیلانبرای توصیف در این صفحه بیش از حد فراوان است، اما آنها عموما می توانند به سیستم هایی تقسیم شوند که رانندگان را به موقعیت های خطرناکی هدایت می کنند و کسانی که به طور مرتب کنترل خودرو را برای جلوگیری از سقوط انجام می دهند.

بعضی از سیستم ها، مانند ترمز ضد قفل و کنترل ثبات الکترونیکی، به تجهیزات استاندارد مجهز شده اند و دوربین های پشتی را در سال آینده راه اندازی می کنند.اما برای سیستم هایی که می توانید انتخاب کنید، آیا می توانید قضاوت کنید که کدامیک برای پول مناسب تر هستند؟ موسسه داده های تلفات بزرگراه (HLDI)، شریک پژوهشی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHSاجاره ماشین در مشهددارای بینش است.
بزرگترین راه حل تحقیق فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرواین است که سیستم های جلوگیری از سقوط موثر موثر است. این سیستم ها نزدیکی به یک وسیله نقلیه را تشخیص داده و هشدار را به راننده نشان می دهد، در حالی که قبل از شارژ کردن ترمز ها. بسیاری از سیستم ها نیز خودرو را به طور خودکار ترمز می کنند.

داده های ادعای تصادفات و حوادث واقعی که توسط فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرومورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند، دریافتند که وسایل نقلیه مجهز به تکنولوژی جلوگیری از سقوط پیشرو، باعث سقوط به میزان قابل توجهی کمتر از وسایل نقلیه بدون. اگر چه این سیستم ها با پیچیدگی و تولید کننده متفاوت است، نتایج نشان می دهد که میزان ادعای کمتری در سراسر هیئت مدیره وجود دارد. سیستم هایی که یک هشدار برخورد با جلو را با توقف خودکار توقف در انتهای پایان نیمه متوقف می کند.
برای سایر فن آوری های ایمنی، نتایج به خوبی مشخص نیست. فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرودریافت که مطالعات دوربین های عقب و سیستم های نظارت روی نقطه ضعف در ۷ تولید کننده سبب کاهش میزان آسیب ۴ تا ۶ درصد و یا کم شدن شد.

سیستم های هشدار از راه دور نشان داد که تغییرات مداوم در ادعاهای بیمه برای تصادفات جاده ای رخ نداده است. با توجه به نظرسنجی IIHS، آنها نیمی از زمان را خاموش می کنند.

“مردم [هشدار خروج خط]  اجاره ماشین در شیرازرا خاموش می کنند زیرا آنها به علت فرکانس هشدارها آن را” هذیان “و” حواس پرتی “می دانند، به ویژه در مواردی که مسئله توجه جدی نیست، بلکه این که خطوط خیابان ها موجب می شوند یا نابود می شوند بکی میلر، مهندس ارشد تحقیقاتی برای IIHS می گوید: “این سیستم را فریب می دهد.





:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: